Kom inden for til Arkitekturens Dag på Sygehusgrunden

Transformation – fra sygehus til bæredygtig bydel

I anledning af Arkitekturens Dag inviterer Arealudviklingsselskabet Sygehusgrunden P/S inden for på det tidligere sygehus i Holstebro.

Mandag den 2. oktober 2023 kan du få et indblik i den aktuelle udvikling af den nye bæredygtige bydel, komme tæt på den historiske arkitektur, som skal transformeres til helt nye funktioner, og blive klogere på arkitekturens betydning for samfundet og vores daglige liv.

Der vil være oplæg fra nogle af landets dygtigste rådgivere, bydelsvandring, mad og vin.

Vi vil samtidig benytte lejligheden til at markere, at sekretariatet er flyttet ind i nye lokaler i den tidligere sygeplejeskole.

16.00   Ankomst og kaffe

16.15   Velkomst v/Thomas Leerberg, adm. direktør, Sygehusgrunden

16.25  Holstebro Udviklings rolle på Sygehusgrunden v/Maj Britt Rosenmeyer Olsen, adm. direktør, Holstebro Udvikling

16.30   Indlæg: Biodiversitet v/Kristine Engemann Jensen, SLA

17.00   Bydelsvandring 1: Biodiversitet i den bæredygtige bydel

17.00   Indlæg: Transformation v/Rasmus Højkjær Larsen, Aart

17.20   Indlæg: Midlertidighed v/Victor Tambo, Rumgehør

17.45   Bydelsvandring 2: Arkitektur og Bæredygtighed

Fra 17.45   Tapas og tid til netværk

Det er gratis at deltage, men der er tilmeldingsfrist den 25. september 2023.

Send en mail til info@sygehusgrunden.dk med navn og e-mailadresse på hver deltager.