Festugen er i gang - også på Sygehusgrunden

I Festugen er der mulighed for at komme med på en interaktiv guidet tur rundt i de gamle sygehusbygninger, opleve kabaret i Kedlen, opera for de 4-8-årige, lækker loungestemning og et korværk der giver kuldegysninger.

Fremtidens BaseCamp

Fremtidens BaseCamp er åben i bygning 18, Køkkenet hver dag fra kl. 9-21: Hvis du er i tvivl om, hvad du skal se i løbet af ugen, så er Fremtidens BaseCamp stedet at gå hen for at finde et svar.

Kabarett INC

Kabarett INC fra den 12. – 15. juni: Nordisk Teaterlaboratorium indtager den gamle kedelbygning, bygning 16, og byder på fængende tekster, skøn musik og masser af underholdning.

kl. 18.30 – 20.00: Lounge i Fremtidens BaseCamp
kl. 20.00 – 21.00: Kabarett INC i Kedlen – hent gratis billetter i BaseCamp
kl. 21.00 – 22.30: Kabarett INC. Varieté i Kedlen – hent gratis billetter i BaseCamp
En interaktiv guidet tur
”Er Riget Rigt: Rum Til Fremtiden” fra 14. – 16. juni kl. 16.30 – 19.00: Kom med på 30 min. vandreforestilling gennem det tidligere sygehus sammen med Nordisk Teaterlaboratorium – hent gratis billetter i BaseCamp
Opera for de 4-8-årige
Operaen i Midten opfører dukkeoperaen “Aske og prinsessen på den hvide hest” i bygning 18, foredragssalen søndag den 16. juni kl. 10.00.
Korværk
Over 2000 af Holstebro Kommunes skolebørn vil mandag den 17. juni kl. 10.00 synge fra balkonerne og grunden omkring bygning 23, sengetårnet. Det vil kunne høres på lang afstand og særligt fra bakkeskråningen på den anden side af søen i Lystanlægget samt p-pladserne rundt på Sygehusgrunden.