Holstebro Udvikling bliver en del af Sygehusgrunden

Siden september 2022 har Holstebro Udvikling udviklet og afholdt midlertidighedsaktiviteter på Sygehusgrunden, og nu har ejerne af de to selskaber besluttet at lade Holstebro Udvikling blive en del af Arealudviklingsselskabet Sygehusgrunden P/S.

Annemette Færch, formand for Holstebro Udvikling, udtaler: ”Jeg er glad for, at den viden Holstebro Udvikling har opbygget gennem seks år om midtbyaktiviteter og borgerdeltagelse i Holstebro, nu bliver yderligere rodfæstet i Arealudviklingsselskabet Sygehusgrunden.”

Også bestyrelsesformand i Arealudviklingsselskabet Sygehusgrunden, Niels Højberg, glæder sig til at byde de nye medarbejdere velkommen i en organisation, hvor deres mange kompetencer og stærke netværk i Holstebro midtby vil blive påskønnet:

Sygehusgrunden er startet sin rejse på at transformere 86.000 eksisterende etagemeter og op til 20.000 nye etagemeter. Det er en rejse, hvor vi over de næste 10-15 år skal skabe nyt liv i tidligere sygehusbygninger og alle arealerne på Sygehusgrunden – en rejse der kræver mangeartede erfaringer og kræfter.